maanantai 10. huhtikuuta 2006

Sininen hammas

Sattumuksia elävästä elämästä - imuroidessani kiukun vimmalla perjantaina (raahattuani siis ensin sata kiloa ruokakasseja kotiin räntäsateisella ruuhkaratikalla) tiputin siis puhelimeni lattiaan. Sen ihanan, valkoisen puhelimen, jolla ei voi tehdä juuri mitään muuta kuin PUHUA. No, yllättäen käyttöominaisuudet moisesta tölväisystä kärsivät vain hieman (eli kaiutin meni rikki, eli ei kuulunut enää puhe, ei) jotenka marssin sitten miesseurassa hevoskaupoille paikalliseen kodinkoneliikkeeseen ja ostaa täräytin uuden luurin.

Nyt mun läppämallisen ihanaisen kännykän luurista kuuluu paitsi omaa ääntäni, radiota, truetone-tyylisiä soittoääniä ja mitä ihmeellisimpiä nakutuksia - niin sillä voi myös ottaa valokuva JA get this; sen voi synkronoida mun outlookin kanssa!

Eli vaikka poijjaat kovasti epäilivätkin, että maksoin 50e ylimääräistä bluetoothista, jota en edes osaa käyttää (en osaakaan, mutta so what) - ni silti mä voin nyt lukea mun kännykästä mitä mun työkalenterissa lukoo. Kunhan siis joku vielä kertoisi miten se synkronointi tapahtuu.. Heh. Niin ja kunhan aina muistaisi jopa kirjoittaa siihen outlookkiin kaikki menonsa.

Se vasta olisikin lystikästä ja kätevää, jos joku keksisi kuinka ton mun paperisen pöytäkalenterin (mallia memo-viikkomuistio) saisi tuutattua tohon kännykkään... Pitäisköhän soittaa asiakastukeen ja tehdä reklamaatioita. Mun viikkomuistiossa ei oo bluutuuttia.. eikä edes suklaatuuttia. Soon ihan epäkelpo!

PS. olen maakuntamatkailijoiden aatelia: tänään Kuopio, huomenna Jyväshyvä, ke Vaasaan ja to Seinäjoen kautta takaisin Tsadiin. Matkailu avartaa ja hotelliaamiaiset rocks!!!

Ei kommentteja: