tiistai 29. huhtikuuta 2008

Ennätys

Mä saan varmaan jonkun universumin paskin bloggaaja -tittelin. Hoksasin juuri tuosta oikeasta arkistopalkista, että olen tässä kuussa kirjoittanut tänne kokonaista neljä (4) kertaa! Seriously. Joku mato on selkeästi ryöminyt mun bloggauslihaksiin, ja veltostuttanut ne täysin - onhan tää nyt vaan ihan outrageous, että vuosi sitten oli aikaa ihan erilaisiin suorituksiin, kuin esimerkiksi kerran viikossa. Ngh. Puolustelen itseäni lomamatkalla ja kaikilla työkiireillä - olkoonkin, että kuulemma tuo viimeinen (edelliseen postaukseeni vedoten) ei ole mikään syy, jolla voisi tekemättäjättämisiään selitellä.

Viikonloppu meni yhdistyksen kevätkokouksessa ja sen jälkimainingeissa velloessa. Lisäksi tehotiimimme sai vihdoin kesän 2006 -kuvat yhteen (eli kahteen) kansioon - ja mä jopa aateloin albumini oikein kuvateksteilläkin. Sunnuntaina vaan olin: kävin kiivasta taistoa itseni kanssa siitä, lähdenkö ulkoilemaan, pesenkö ikkunat, vai olenko vaan. Yllättäen viimeinen vaihtoehto voitti - olkoonkin, että kakkoskohtaa toteutin oikein korttelin-mittaisella kävelyllä kohti Sandroa. Sitten vaan olin ja ahdistelin (itseäni, en ohikulkijoita) - ja otin parin tunnin tirsat.

Jotenkin sitä kai käy kuitenkin jännittävällä ylikierroksella työ- ja muiden asioiden takia: eilen podin julmettua päänsärkyä töissä koko päivän (alkoi siis kahden tunnin tiukasta palaverista esinaiseni kanssa) - ja sitten vihdoin kotiin päästyäni kuukahdin Simpsoneilta. Eli olin viime yönä höyhensaarilla kaikkien itseään kunnioittavien kolmekymppisten tavoin jo 20:30 alkaen. Heh. Eilisen turnausvoitoksi laskettakoon kuitenkin täysimittainen kesäloma, jota esinaiseni myös yritti välillä olla perumassa: "tiedäthän sinä kirsusein, että esimiehenäsi minulla on oikeus sanella koska sinä sitä kesälomaa sitten vietät - vai maksetaanko se sinulle tässä poikkeustilanteessa rahana.." En malttanut olla toteamatta (yhtä lailla vittumaiseen äänensävyyn): "tiedäthän sinä pomonen, että minulla on myös täysi oikeus irtisanoutua.." Muahaha. Asiasta ei siis enää keskustella.

Muuttoraporttina sen verran, että kämppä on nyt irtisanottu ja uusi passi hakusassa. Viikon verran ajattelin kuitenkin taas huijata universumia ja itseäni - ja vain nauttia perheen vappuseurasta Oulussa. Kone lähtee puoliltapäivin \o/.

Mukavaa vappujuhlaa itse kullekin säädylle - ainakin on kesä ja kärpäisiä vaan kaikkialla. Ihanaa!

Ei kommentteja: