torstai 3. heinäkuuta 2008

Insert otsikko here

[Huomaatteko - olen parantunut blogiaiheisesta lorvikatarrista. Jo kolmas postaus tässä kuussa. Kuulen Kaisaniemeen saakka valtavan lukijakuntani helpotuksen huokaukset aiheen tiimoilta..]

Nukuin aivan päin vittua viime yönä. En Tyra Banks -aiheiselta järkytykseltäni (siis maksukanavien iloja nämä jenkki talk show't) saanut melkein nukutuksi - piti vaan kuukkeloida netissä ja surffata kaikilla jännittävillä nuorisolaisaiheisilla sivuilla. Vartin yli neljän soi puhelin (jonka siis pitkin soida) - pikkuveli, joka astuu armeijan harmaisiin nyt tulevana maanantaina, palasi rakkauslomalta Roomasta ja vaati päästä kadulta sisätiloihin nukkumaan. Ja sitten kasilta piti vääntää kissankarvoista lähes yhteenmuurautuneet simmut auki ja roiskaista itsensä metrolla töihin.

Mun elämä. Milloin siitä tuli näin hirveä?

Luin viime yönä huvikseni läpi suurimman osan tän blöögin teksteistä. Jotenkin jäi sellainen jälkimaku, että parin vuoden ajan mulla tuntui jopa olevan "oikeaa" sanottavaa ympärilläniolevista asioista ja ihmisistä - sittemmin tästä foorumista on tullut vaan ihan käsittämätöntä hölinää ja taivastelua sisältävä tekstien musta aukko. Sekä erityisesti viime viikkoina ihan kauhian negatiivis- ja muutosvastarintaisten tekstien taivas. Ei yhtään vitsikästä.

Vaan, kun olisi edes jotain ihan älsyn hauskaa kerrottavaa. Ehkä onkin, huomenna. Meillä on tapaaminen kolmensadan BenJaJerry -jätskinapon, jenkkihenkisten ilmapallokaarien sekä itsensä rouva Amerikan-suurlähettilään kanssa Mediatorilla huomenna puoliltapäivin. Tulukaapa heittämään tikkaa ja nauttimaan ilmaisesta jäätelöstä ennen neljää. Mä ainakin olen siellä. (Ja sitten illalla bileissä Herttoniemessä. Ja lauantaina Toukolassa.. Ehkä mä voinkin tosiaan raportoida maanantaina jo kaikista juhla-aiheisista ihanuuksista...? *wirn*)

TJ 27.

Ei kommentteja: